Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího:
Kristýna Eremiašová.
Nevratice 92, 50801 Hořice
IČ: 87945509
telefon: +420 775 392 671
webové stránky https://www.ezore.cz/ https://www.supersaas.cz/schedule/ezore/Rezervace_sluzeb (dále jen "webová stránka")
(dále jen "prodávající")
a fyzické osoby, která uzavírá s prodávajícím smlouvu o poskytnutí služeb, poskytnutí digitálního obsahu nebo prodeji produktů (dále jen "smlouva") mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek (dále jen "zákazník").
1.2. Prodávající se zavazuje za podmínek stanových smlouvou a těmito obchodními podmínkami realizovat pro zákazníka dodávky produktů, digitálního obsahu nebo služeb dle jednotlivých objednávek zákazníka a zákazník se za to zavazuje prodávajícímu zaplatit sjednanou cenu.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.4. Tyto obchodní podmínky a smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. INFORMACE O PRODUKTECH, SLUŽBÁCH, DIGITÁLNÍM OBSAHU A CENÁCH
2.1. Informace o produktech, službách a digitálním obsahu včetně uvedení jejich cen a hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivých produktů, služeb a digitálním obsahu na webových stránkách. Další informace budou zákazníkovi sděleny na vyžádání e-mailem, telefonicky nebo jiným prostředkem komunikace na dálku. Veškeré ceny jsou s DPH. Ceny produktu/služeb/digitálního obsahu zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na webových stránkách. Toto ustanovení nevylučuje sjednání smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2.2. Veškerá prezentace produktů, služeb a digitálního obsahu umístěná na webových stránkách je informativního charakteru (nezávazná) a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto produktů, služeb nebo digitálního obsahu (ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije).
2.3. Dodání služeb a digitálního obsahu probíhá prostřednictvím prostředku komunikace na dálku. Náklady na dodání účtovány nejsou Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy a jejím plněním (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí zákazník sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby. Náklady vzniklé prodávajícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy a jejím plněním (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí prodávající sám.
2.4. Případné slevy z ceny produktů nebo služeb nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající se zákazníkem jinak.
3. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Zákazník provádí objednávku těmito způsoby:
• vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách,
• e-mailem, WhatsApp, SMS
• Vyplněním rezervačního formuláře na webových stránkách
3.2. Objednávka obsahuje: kontaktní údaje zákazníka, objednávaný produkt, službu nebo digitální obsah, cenu včetně uvedení daní a poplatků a způsob úhrady ceny. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
3.3. Před učiněním/odesláním objednávky zákazník může kontrolovat a měnit údaje uvedené v objednávce.
3.4. V případě učinění objednávky vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách odešle zákazník objednávku prodávajícímu kliknutím na tlačítko "odeslat objednávku zavazující k platbě". Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři , zároveň zákazník vyplněním stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a byl informován o tom, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky na emailovou adresu, kterou zákazník při objednání zadal. Toto potvrzení o přijetí objednávky se považuje za uzavření smlouvy.
3.5. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
3.6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Zákazník může zrušit objednávku, dokud není zákazníkovi doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím (v případě objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře) nebo dokud prodávajícímu není doručeno odsouhlasení objednávky zákazníka (v případě objednávky e-mailem). Zákazník může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
3.7. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy a při poskytnutí plnění prodávajícím.
3.8. Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/službu/digitální obsah, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/službu/digitální obsah převzít a zaplatit prodávajícímu cenu.
3.9. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny produktu/služby/digitálního obsahu na webové stránce nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat zákazníkovi produkt/službu/digitální obsah za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že zákazníkovi bylo zasláno automatické potvrzení o přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje zákazníka o chybě bez zbytečného odkladu a zašle zákazníkovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí zákazníkem na emailovou adresu prodávajícího.
4. PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu produktu, služby nebo digitálního obsahu může zákazník uhradit následujícími způsoby:
• bezhotovostně převodem na bankovní účet: Číslo účtu pro ČR 4244941083/0800 pro platby ze zahraničí: IBANCZ06 0800 0000 0042 4494 1083 BIC/SWIFTGIBACZPX vždy do zprávy pro příjemce píše svůj email a popřípadě i telefonní číslo, kvůli identifikaci platby
4.2. V případě bezhotovostní platby převodem je cena splatná do 3 dnů od doručení platebních údajů. Zákazník je povinen uhradit cenu a do zprávy pro příjemce napsat svůj email/ telefon, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
4.3. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad/fakturu, na vyžádání. Daňový doklad/faktura bude odeslána na e-mailovou adresu zákazníka.
4.4. Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.5. Prodávající je povinen uhradit cenu služby předem, jinak nebude poskytnuta.
4.6. Prodávající nepožaduje od zákazníka předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada ceny před dodáním produktu/služby není zálohou.
4.7. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé ceny ještě před dodáním produktu/služby zákazníkem.
4.8. Prodávající přijímá platby v měně CZK.
4.9. Vlastnické nebo užívací právo k produktům přechází na zákazníka zaplacením ceny a jeho převzetím.
5. DODACÍ PODMÍNKY
5.1. V případě poskytování digitálního obsahu, či online služeb se dodáním rozumí zpřístupnění digitálního obsahu prostřednictvím odkazu, zaslání digitálního obsahu na e-mailovou adresu zákazníka po zaplacení celé ceny, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.
5.2. Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k povaze digitálního obsahu (audio záznam, video záznam atd) se jedná ze strany prodávajícího o jednorázové plnění, a k digitálnímu obsahu nebudou zákazníkovi poskytovány aktualizace.
5.3. Je-li prodávající v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může zákazník od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej zákazník vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.
5.4. Zákazník může od smlouvy dle předchozího odstavce odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že prodávající digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné.
5.5. V případě online konzultace nabídne prodávající zákazníkovi termín pro online konzultaci v co nejkratším termínu, obvykle do 3 dnů pracovních dnů od obdržení platby. Zákazník je povinen jeden z nabídnutých termínů přijmout.
6. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
6.1. Přístupové údaje k digitálnímu obsahu či URL adresa jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka.
6.2. Digitální obsah, které prodávající prostřednictvím webových stránek prodává (online vzdělávací programy, webináře, prezentace, elektronické knihy) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Je zakázáno jejich jakékoli šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora (prodávajícího). Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
6.3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení webových stránek, fotek, videí, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky, produkty, digitální obsah nebo služby poskytnuté prodávajícím bez souhlasu prodávajícího.
6.4. Zákazník nesmí při využívání webových stránek používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jejich provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové stránky a užívat webové stránky nebo jejich části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejich určením či účelem.
7.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
• Nelze odstoupit od smlouvy poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a pokud byly poskytnuty s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil zákazníkovi, že poskytnutím služeb zaniká právo odstoupit od smlouvy,
• o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním, pokud byl digitální obsah dodán s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy poučil zákazníka, že v takovém případě mu zaniká právo na odstoupení od smlouvy.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Zákazník může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu. Odstoupení od smlouvy zašle zákazník na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí zákazníkovi bezodkladně přijetí odstoupení od smlouvy e-mailem.
9.7. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí zákazníkovi přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
10. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Všechny produkty, služby a digitální obsah, které slouží pro vzdělávací a informační mentoringu, osobnostního a duchovního rozvoje jsou pouze návody a doporučení. Prodávající není odpovědný za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich aplikaci v praxi. Úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které prodávající nemůže ovlivnit (např. dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti, obětavost, konkrétní rozhodnutí, obchodních znalostí a zdravotního stavu zákazníka, socioekonomické vlivy a tendence ve společnosti apod.).
Zákazník je v souvislosti se službami v oblasti osobnostního a duchovního rozvoje srozuměn s tím, že v jejich průběhu může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na zodpovědnosti a rozhodnutí zákazníka, zda navrhovaná cvičení nebo úkoly podstoupí či nikoliv.
Poskytované služby nebo digitální obsah nenahrazují individuální konzultaci s kvalifikovaným odborníkem ani odbornou nebo lékařskou pomoc a péči.
Digitální obsah může obsahovat informace o produktech a službách třetích osob. Veškeré informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru a vhledu prodávajícího k dané problematice.
Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webových stránek nebo v důsledku jejich užití v rozporu s jejich určením.
11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Podrobné informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
12. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
17.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a zákazníkem ze smlouvy.
17.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
17.3. Prodávající je oprávněn k podnikání na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
18.1. Stížnosti a připomínky zákazníka, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a zákazníkem, může zákazník uplatnit na e-mailové adrese prodávajícího. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace.
18.2. Všechny právní spory vzniklé v souvislosti se smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
18.3. Pokud vztah související s užitím webových stránek nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
18.4. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů/služeb/digitálního obsahu upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu/služby a mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
18.5. Ustanovení těchto obchodních podmínek upravující vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při poskytování digitálního obsahu se použití rovněž na případy, kdy prodávající poskytuje zákazníkovi digitální obsah, za který zákazník prodávajícímu namísto ceny poskytne osobní údaje.
18.6. Prodávající neověřuje, zda zákaznické recenze uvedené na webové stránce pochází od zákazníků, kteří si produkt/službu/digitální obsah skutečně zakoupili. Prodávající prohlašuje, že zákaznické recenze nesepsal sám ani o jejich sepsání nepožádal třetí osobu.
18.7. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není přístupná.
18.8. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování.
18.9. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
18.10. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
18.11. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 31.05.2024.